2 Minuty
Impozantní prodejní úspěch Death Stranding 2: On the Beach
Očekávané pokračování od studia Kojima Productions, Death Stranding 2: On the Beach, si rychle získalo pozornost v herní komunitě. Podle dat společnosti Ampere Analysis se exkluzivní titul pro PlayStation 5 prodal globálně v počtu 1,4 milionu kopií již ke konci června, přestože byl na trhu dostupný pouze pět dní před koncem měsíce a pouze pro platformu PS5. Tento silný začátek potvrzuje trvalou popularitu značky Death Stranding a rostoucí zájem hráčů o filmové a dobrodružné hry.
Porovnání fyzických a digitálních prodejů
Zatímco fyzické prodeje v Evropě na úvod zaostaly za původním Death Stranding, digitální distribuce zaznamenala výrazný nárůst. Zvláště evropské a britské trhy zaznamenaly, že pokračování ovládlo první příčky týdenních žebříčků fyzických prodejů, i když reálné číslo bylo o 66 % nižší než u prvního dílu a o třetinu nižší než u Astro Bot. Tento trend jasně ukazuje, že moderní hráči stále častěji volí digitální nákup her, což se odráží i v úspěchu Death Stranding 2: On the Beach na digitálních platformách PlayStation 5.
Odezva kritiků a růst série
Death Stranding 2: On the Beach si vysloužil nadšené ohlasy recenzentů, a patří tak mezi nejlépe hodnocené hry tohoto roku. Inovativní herní mechaniky, pohlcující příběh i vizuálně působivá grafika dělají z tohoto titulu výjimečný zážitek nejen pro majitele PS5, ale i širší hráčskou komunitu. Navazuje tak na úspěch původní hry Death Stranding, která do března 2021 prodala přes 5 milionů kopií na PlayStation 4 a PC, a do března 2025 oslovila přes 20 milionů hráčů. Pokračování dále posiluje význam série na trhu moderních videoher.
Význam na trhu a nové možnosti využití
Pokračující úspěch Death Stranding 2: On the Beach dokládá rostoucí poptávku po unikátních příběhových hrách. Výrazný digitální prodej a celosvětový ohlas značí, že Sony a Kojima Productions mohou očekávat trvalý zájem hráčů i v budoucnu. S inovativními prvky a silným příběhem hra oslovuje nejen dlouholeté fanoušky, ale i novou generaci zájemců o pokročilé herní technologie a digitální inovace.
Zdroj: gamingbolt

Komentáře