2 Minuty
Moon Studios přesouvá pozornost od Xboxu k dalším platformám
Moon Studios, oceňované studio stojící za oblíbenou sérií Ori, oznámilo významnou změnu ve své vydavatelské strategii pro svůj nejnovější akční RPG titul No Rest for the Wicked. Jak uvedl CEO Thomas Mahler na oficiálním Discordu, vývoj verzí pro Xbox Series X a Series S byl dočasně odložen. Studio se nyní soustředí na vývoj hry pro PlayStation 5 a připravovaný Nintendo Switch 2.
Tržní realita ovlivňuje plány vydání
Mahler vysvětlil, že aktuální tržní podmínky byly klíčovým faktorem tohoto rozhodnutí. PlayStation 5 disponuje výrazně větší uživatelskou základnou a prodeje tohoto systému překonávají Xbox. Moon Studios proto věří, že priorizace verzí pro PS5 a Switch 2 povede k vyšším ziskům a osloví širší publikum. Studio zároveň jedná s Microsoftem o možném termínu vydání na platformě Xbox.
Detaily vydání a úspěch v předběžném přístupu
No Rest for the Wicked vstoupil v dubnu 2024 do předběžného přístupu na PC, kde rychle získal pozornost díky propracované vizuální stránce, působivému soubojovému systému a hlubokému vyprávění, které připomíná předchozí hry Moon Studios. Přestože původně byla verze pro Xbox slibována již v roce 2023, současné informace naznačují, že hráči na Xboxu si na temné fantasy dobrodružství budou muset počkat déle. Studio však fanoušky ujišťuje, že Xbox verze je stále v plánu, byť pravděpodobně nevyjde současně s edicemi pro Sony a Nintendo.
Funkce hry, srovnání a dopad na trh
No Rest for the Wicked kombinuje dynamickou akci s propracovanými RPG prvky, jedinečným ručně vytvořeným světem, možnostmi vývoje postavy a obtížnými souboji s bossy. Technologie pohánějící hry od Moon Studios opět posunuje hranice vizuálního vyprávění a inovací v hratelnosti. Zaměřením na výkonné platformy jako PlayStation 5 a Switch 2 chce studio maximalizovat dopad hry a rozšířit komunitu v současném konkurenčním herním prostředí.
Co to znamená pro hráče
Fanoušci PlayStationu a Switche si užijí No Rest for the Wicked pravděpodobně dříve, zatímco uživatelé Xboxu si budou muset ještě počkat. Tento krok ukazuje, jak mohou aktuální tržní trendy a prodejní čísla výrazně ovlivnit strategie vydání i pro špičkové vývojáře herních titulů.
Zdroj: gamereactor

Komentáře