MindsEye stanovuje nové rekordy s nejnižšími Metacritic skóre roku 2025 | Mobin.cz- Știri Auto din România | Mașini, Lansări, Teste și Noutăți
MindsEye stanovuje nové rekordy s nejnižšími Metacritic skóre roku 2025

MindsEye stanovuje nové rekordy s nejnižšími Metacritic skóre roku 2025

2025-06-16
0 Komentáře Lenka Svobodová

3 Minuty

MindsEye stanovuje nové rekordy s nejnižšími skóre na Metacritic v roce 2025


MindsEye, nejnovější ambiciózní počin studia Build a Rocket Boy, se bohužel dostal na titulní stránky médií z nepříliš lichotivých důvodů. Akční open-world hra, vydaná 10. června 2025, vstoupila na trh s cílem konkurovat herním gigantům jako je Grand Theft Auto (GTA). Během několika dnů si ale MindsEye vysloužil pochybnou „poctu“ nejhůře hodnocené hry roku 2025 na Metacritic, kde od kritiků obdržel pouze 43 bodů a uživatelské hodnocení dosáhlo ještě nižší hranice 2,4.

Vysoká očekávání, kritický propadák


Herní komunita vkládala do MindsEye velké naděje, a to zejména díky vedení Leslieho Benziese—bývalého kreativního lídra Rockstar Games, který stojí za klasikami jako GTA V a Red Dead Redemption. Marketing sliboval inovace v open-world herních mechanikách, pokročilou AI nové generace a poutavý příběh. Finální verze však očekávání nesplnila – hráči a recenzenti si stěžovali na závažné chyby, nevyvážené a nepředvídatelné chování AI a přetrvávající technické problémy. Mnozí označili MindsEye spíše za „nechtěnou komedii“ než za žánrovou revoluci, v kterou doufali.

Srovnání s ostatními herními propady


MindsEye se podle hodnocení na Metacritic řadí po bok nechvalně proslulých herních neúspěchů. Pro srovnání: Quantum Error z roku 2023 získal hodnocení 40, zatímco The Lord of the Rings: Gollum si odnesl pouhých 33, což vedlo k pádu vývojáře. Tyto příklady ještě více ilustrují hloubku negativního přijetí MindsEye a ukazují, jak nekompromisní jsou dnešní hráči a recenzenti.

Reakce komunity a virální trendy


Na sociálních sítích jméno „MindsEye“ koluje spíše díky virálním videím, která ukazují bizarní chyby, logicky nesmyslné situace a zvláštní chování AI. Hra se rychle stává spíše internetovým memem než herní událostí, přičemž je předmětem posměchu v kompilacích a žebříčcích neúspěchů, což zásadně škodí reputaci studia Build a Rocket Boy na poli vývoje videoher.

Plány vývojářů a dopad na trh

V reakci na drtivou kritiku Build a Rocket Boy oznámilo plán na vydání vylepšovacího roadmapy, která slibuje odstranění zásadních chyb a úpravy herních mechanismů v příštích měsících. Ačkoli podobná podpora pomohla zpětně i jiným problémovým hrám, zkušenosti z minulosti, například s Babylon’s Fall nebo Gollum, ukazují, že špatný start může zastínit i sebelepší pokusy o nápravu. Zda MindsEye dokáže překonat svůj problematický začátek, je zatím otázkou, ale nyní slouží jako varovný příklad v konkurenčním herním průmyslu.

Závěr

MindsEye vstoupil na trh s obrovskými ambicemi, ale technické nedostatky, nesplněné sliby a rekordně nízké skóre na Metacritic z něj udělaly největší zklamání roku 2025. Studio Build a Rocket Boy se nyní snaží obnovit důvěru hráčů, zatímco příběh této hry zůstává důraznou připomínkou náročnosti vývoje moderních videoher i pro nejzkušenější tvůrce.

Zdravím! Jsem Lenka a miluji jednoduché vysvětlování složitých technologií. Píšu recenze, návody a praktické tipy pro každého, kdo chce pochopit digitální svět.

Komentáře

Zanechte komentář